Autor Téma: výpadek internetové bankovnictví UnicreditBank  (Přečteno 200 krát)

Offline Marek Weyda

  • Plnoletý
  • ***
  • Příspěvků: 197
  • Karma: 7
    • Verze Delphi: Delphi 2007, 10.1 Berlin
Toto není jenom záležitostí ekonomických systémů programovaných v Delphi, ale raději se s vámi podělím o aktuální zkušenost - malé varování pro ty, co mají ve svých systémech naprogramován import výpisů ABO z UnicreditBank.

Tato banka má rozsáhlé potíže s internetovým bankovnictvím a sice stále jejich podpora říká, jak je vše OK, ale není. Již týden řešíme stížnosti klientů, vše je ale na straně UnicreditBank.

Většina výpisů nyní prochází, ale jsou mezi nimi zmetky. Dnes například se nám do textu dostal oddělovač - otazník, kterým v textu nahrazují znak Č. Asi jim to nějak bojuje s diakritikou.

Jinak na iDNES.cz to je teď první zpráva, že již přes týden po "modernizaci" systémů mají výpadky.

Offline Stanislav Hruška

  • Padawan
  • ******
  • Příspěvků: 3020
  • Karma: 29
    • Verze Delphi: XE7 professional
Re:výpadek internetové bankovnictví UnicreditBank
« Odpověď #1 kdy: 16-10-2017, 15:36:34 »
OT: som klientom UB na Slovensku. Asi pred 2 mesiacmi nahodili nový WEB. Je to otras. Užívateľsky aj programátorsky. Také kiksy by som si nedovolil ani ja ako laik.
Delphi XE7, FireBird
Expert na kladenie nejasne formulovaných otázok.

 

S rychlou odpovědí můžete používat BB kódy a emotikony jako v běžném okně pro odpověď, ale daleko rychleji.

Jméno: E-mail:
Ověření:
Křestní jméno zpěváka Gotta: