Odpověď

Upozornění - zatímco jste četl, přišlo 2 nových odpovědí. Možná byste měl upravit svůj příspěvek.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Ověření:
Kolik je šest plus čtyři (slovem):

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: vandrovnik
« kdy: 03-07-2017, 19:09:34 »

ahoj, muzete me prosim nakopnout, kdyz se trba neodesle, dojde k timeoutu, jak se to presne posila znova, neni nekde nejaky pokec v pdf, nejak to nemuzu najit, uz tu dnes asi sedim moc dlouho :(
jde mi o to zda mam udelt nove uuud nebo stejne, diky TH

Nové, je to v tom EET_popis_rozhrani_v3.1.1.pdf na etrzby.cz:
Jde o univerzální jedinečný identifikátor v hlavičce datové zprávy evidované tržby, který je generován pokladním zařízením poplatníka. Jednoznačně identifikuje datovou zprávu (nikoli e-tržbu). I při opakovaném zaslání datové zprávy má být vytvořeno nové UUID zprávy.
Poslal: Tomáš Holý
« kdy: 03-07-2017, 18:34:30 »

ahoj, muzete me prosim nakopnout, kdyz se trba neodesle, dojde k timeoutu, jak se to presne posila znova, neni nekde nejaky pokec v pdf, nejak to nemuzu najit, uz tu dnes asi sedim moc dlouho :(
jde mi o to zda mam udelt nove uuud nebo stejne, diky TH
Poslal: oxo
« kdy: 17-06-2017, 14:41:08 »

Pre "zamzrnuteho" programatora je celkom odvaha pustat sa rovno do EET. Neviem neviem, nechcem cokolvek namietat proti tvojim schopnostiam, ale ja by som to v takomto pripade radsej nechal na niekoho ostrielaneho. S certy nejsou zerty a financna sprava je cele klbko certov...

On EET nedělá, jen chce použít externí DLL knihovnu.
Poslal: Daniel_Andrascik
« kdy: 17-06-2017, 11:49:05 »

Pre "zamzrnuteho" programatora je celkom odvaha pustat sa rovno do EET. Neviem neviem, nechcem cokolvek namietat proti tvojim schopnostiam, ale ja by som to v takomto pripade radsej nechal na niekoho ostrielaneho. S certy nejsou zerty a financna sprava je cele klbko certov...
Poslal: thcom
« kdy: 16-06-2017, 19:50:35 »

ahoj, kdo tady pouziva JADU EET
stahnul jsem posledni verzi a nejak nedokazu vycist jak se ted jmenuje trida, predtim to bylo teet ale ted jsem to nejak nepojal

omlouvam se za stupidni dotaz, ale zamrzl jsem v programatorskem umu v dobach borlandpascalu :)

diky moc TH
Poslal: RadimHoly
« kdy: 09-05-2017, 12:54:03 »

Nemáte někdo zkušenost s tím, že na terminálových serverech 2008 R2 při prvním spojení někdy zamrzne program. Většinou po restartu programu a novém spuštění již komunikace většinou běží bez problémů. Tedy nejčastěji problém prvního dokladu daného dne určité stanice. Dělají to ale jen některé připojení, ostatní běží normálně. V některém dni to proběhne bez problémů, ...
Používám D10.1 update 2
Stretávam sa presne s týmto malým problémom u niektorých zákazníkov. Prvý doklad v dni a program spadne, potom už bez problémov. Robí to len niektorým a nie vždy, všetci majú Windows 10. Keď som chcel chybu vyvolať u seba, tak sa mi to žiadnym spôsobom nepodarilo, ani na Windows 10, ani na Windows 7. Používam Mirusove DelphiEET a Delphi 7, mal som podozrenie na starú verziu Delphi, ale vidím, že to nie je chyba v Delphi.

Vidím to na chybu niekde v komunikácii Delphi SOAP - WinINet, alebo ešte ak sa do toho zapojí niekto tretí. Nemám istotu, ale zdá sa mi, že všetci, čo majú problém, majú aj Avast, a ten vie celkom nečakane zablokovať spustenie exe alebo dll. Najskôr ho spustí nejako do sandboxu, a až o 15 sekúnd normálne. Keď sa takto správa aj k dll, tak by som sa nečudoval ničomu.

Několikerým nastavováním jednotlivých možností komunikace se zdá, že jsem tento problém vyřešil. Použil jsem nakonec direktivu USE_DIRECTINDY a volám tedy komunikaci pomocí OdeslaniTrzbyDirectIndy. U firem, kde to dosud padalo jsem zatím nezaznamenal žádný problém.
Poslal: doonio
« kdy: 09-05-2017, 09:35:32 »

Ahoj vespolek všem, dostal jsem za úkol naprogramovat u nás ve firmě EET, sice až teď ale ještě se nás netýká zatím povinná evidence. Nějak se mi pořadilo vygenerovat podepsané XML, vypočte se mi otisk  <ds:DigestValue> i samotný podpis <ds:SignatureValue>, ale všechny tagy, kde má být nějaké ID jsou prázdné <ds:Signature Id= ""> nebo <ds:KeyInfo Id="">, atd. K podpisu používám knihovnu xmlsec (https://www.aleksey.com/xmlsec/). A můj dotaz zní, jestli ty jednotlivý identifikátory si volím libovolně já, nebo by to měla generovat ta podpisová knihovna (např. v oficiálním příkladu od E-tržeb je zase uvedeno <ds:Signature Id="SIG-AB79979F3364F5119A14761286404065">). Tak jsem z toho mírně v nesnázích, protože když já vygeneruji podpisové XML, tak tag Signature Id je prázdny. Díky za tip
Poslal: Peťo
« kdy: 04-04-2017, 08:48:06 »

Nemáte někdo zkušenost s tím, že na terminálových serverech 2008 R2 při prvním spojení někdy zamrzne program. Většinou po restartu programu a novém spuštění již komunikace většinou běží bez problémů. Tedy nejčastěji problém prvního dokladu daného dne určité stanice. Dělají to ale jen některé připojení, ostatní běží normálně. V některém dni to proběhne bez problémů, ...
Používám D10.1 update 2
Stretávam sa presne s týmto malým problémom u niektorých zákazníkov. Prvý doklad v dni a program spadne, potom už bez problémov. Robí to len niektorým a nie vždy, všetci majú Windows 10. Keď som chcel chybu vyvolať u seba, tak sa mi to žiadnym spôsobom nepodarilo, ani na Windows 10, ani na Windows 7. Používam Mirusove DelphiEET a Delphi 7, mal som podozrenie na starú verziu Delphi, ale vidím, že to nie je chyba v Delphi.

Vidím to na chybu niekde v komunikácii Delphi SOAP - WinINet, alebo ešte ak sa do toho zapojí niekto tretí. Nemám istotu, ale zdá sa mi, že všetci, čo majú problém, majú aj Avast, a ten vie celkom nečakane zablokovať spustenie exe alebo dll. Najskôr ho spustí nejako do sandboxu, a až o 15 sekúnd normálne. Keď sa takto správa aj k dll, tak by som sa nečudoval ničomu.
Poslal: Marek Weyda
« kdy: 03-04-2017, 16:07:35 »

Nemáte někdo zkušenost s tím, že na terminálových serverech 2008 R2 při prvním spojení někdy zamrzne program.

S 2008 R2 mám problém v jednom případě a tam to neustále padalo při vzdáleném spuštění OdeslaniTrzby a jakože to fakt řachlo Windowsovskou hláškou na nějaké DLL knihovně jádra Windows. Na jiných 2008 R2 to nedělalo a to jich z minulosti máme.

Veškeré aktualizace a další věci ničemu nepomohly, normálně jsme si na tom vylámali zuby, příčinu jsme neodhalili. Takže nyní tam už nemají 2008 R2, ale tuším, že 2016  ;)

Jinak na dalších 2008 R2 to běhá naprosto bez problémů.

Ale to asi byl jiný problém než ten Váš, protože tady na tom jednom terminálu to neodeslalo nikdy. Kdežto Vy píšete, že někdy jo.
Poslal: RadimHoly
« kdy: 03-04-2017, 15:51:56 »

Nemáte někdo zkušenost s tím, že na terminálových serverech 2008 R2 při prvním spojení někdy zamrzne program. Většinou po restartu programu a novém spuštění již komunikace většinou běží bez problémů. Tedy nejčastěji problém prvního dokladu daného dne určité stanice. Dělají to ale jen některé připojení, ostatní běží normálně. V některém dni to proběhne bez problémů, ale často z 20 terminálových spojení nefunguje první spojení na cca 2. V dalším dni to často jsou jiné pobočky, ale nejčastěji stále stejné (možná ty co nejdříve provedou první doklad EET). Je divné, že některé připojení toto chybu nezaznamenaly nikdy.
Zjistil jsem, že ve většině případů to zamrzne v proceduře TEETTrzba.OdeslaniTrzby v místě:
          finally
            TT.Free;
          end;
Ve většině případů dojde do místa finally, ale neprovede TT.Free v případě, že thread neproběhl v zadaném čase. Při dalších pokusech v tom dni většinou i při nestihnutí limitu program běží dál a není s tím problém, tedy Free pak projde bez problémů.
Používám D10.1 update 2
Poslal: egroups
« kdy: 10-03-2017, 13:20:09 »

Z finančáku už se ani neobtěžovali mi odepsat,tak jsem to nechal plavat.Těch pár dokladů snad přežijou.Myslím,že mají spoustu jiných starostí.
Poslal: anec
« kdy: 10-03-2017, 12:27:05 »

egroups: jak to dopadlo? jaks to vyřešil?
Poslal: egroups
« kdy: 06-03-2017, 09:48:08 »

O lezení krkem mi ani nemluv.Tolik prášků na spaní jsem už dlouho nebaštil.
Nicméně z GFŘ mi pak ještě odepsali,že můj dotaz je specifický a odkázali mne na jiný formulář pro metodiku.
Teď čekám,až mi zákazník přepošle seznam dokladů,ještě to zkontroluju a pak zkusím napsat na tu metodiku.
Doufám,že to dopadne tak,že prostě sepíšu omluvný dopis z vysvětlením a seznamem dokladů,kterých se to týká.Přesně tak,nejsme stroje a chyby se můžou stát.Stejně z účetnictví odevzdají vše v pořádku,včetně DPH.
Poslal: Marek Weyda
« kdy: 03-03-2017, 15:12:11 »

Hmm,tak asi ne:(

No, to Ti opravdu nezávidím, to je pech. Co pošleš, to se prostě eviduje a moc nedoporučuji dráždit hada bosou nohou, protože podle mě oni půjdou právě po těch, co budou doklady (byť chybně odeslané) se snažit různě stornovat a opravovat a jedině tak na sebe upozorní, protože podle mě v tom jejich systému budou právě mít nějaké kontroly na ty různé několikrát zaslané doklady - stejné a s různými údaji. To si tedy myslím, z praxe zatím nemám vyzkoušené, běží to poměrně krátce, ale s Kontrolním hlášením DPH už máme zkušeností po více než roce dost a tam opravdu jdou po těch, co nějak "divně vyčnívají".

U nás ve firmě jsme se právě těchto nesrovnalostí dost báli, takže EET se fakt testovalo a testovalo a testovalo a stejně jsme tam nějaké chyby ladili, nejsme stroje, takže vše se v testovacím prostředí nedomyslelo, praxe pak ukázala více. Ale nic zásadního tam naštěstí nebylo a ty částky to byl základ, to se tady analyzovalo desetkrát, jestli to opravdu vše rozhodí, jak má.

Už mi to EET leze krkem, myslel jsem, že už bude klid, ale stejně teď to stále řeším, ale jak jsem psal - víceméně je to už na straně našich zákazníků, některým opravdu dělají problém i základy, ale nedivím se - leckdo vidí počítač díky EET poprvé  :)
Poslal: egroups
« kdy: 03-03-2017, 14:13:23 »

Hmm,tak asi ne:(
Odpověď z GFŘ:

Dobrý den,

s daty, která byla odeslána do systému evidence tržeb, již není možné jakkoliv manipulovat. Nelze tedy data dodatečně upravovat, odstraňovat, apod. V případě, že došlo k odeslání datové zprávy s evidovanou tržbou (i v případě "chybné" tržby) a tato tržba byla přijata do systému, nelze ji následně odstranit či změnit. Záznam o tržbě již bude v systému uložen.

Provést storno určitých tržeb je ale samozřejmě možné. V systému evidence tržeb pak bude uvedena "chybně evidovaná tržba" a také provedené storno.

Vrací-li se evidovaná tržba nebo provádí-li se opravy tržby, která již byla odeslána do systému správce daně, postupuje se obdobně jako v případě evidování tržby s tím rozdílem, že tato zadaná částka bude záporná (mínusová položka). Postup se vztahuje na případy vrácení zboží bez uvedení důvodu, při vyřízení reklamace, u omylem zaevidované tržby nebo na případy, kdy byly údaje o evidované tržbě zaslány správci daně před přijetím tržby a zákazník nakonec zboží nezaplatil (nejčastěji půjde o zasílání zboží webovými obchody na dobírku a následné nepřevzetí zboží). Provedené storno není z technického hlediska vázáno na původně zaslanou datovou zprávu (resp. vydanou účtenku).