Autor Téma: Prehravac animace  (Přečteno 2048 krát)

Offline Amper

  • Příspěvků: 9
  • Karma: 0
Prehravac animace
« kdy: 11-07-2013, 21:21:48 »
Je ve FMX nebo nevi nekdo o 3rd party komponente ktera by fungovala jako TImage prehravajici animaci ? Idealne ve forme png s animation sheetem (tj. jeden image s frames vedle sebe)

Offline Radek Červinka

  • Administrátoři
  • Padawan
  • *****
  • Příspěvků: 2329
  • Karma: 102
    • Verze Delphi: D5,D2007, DXE, DXE2 + 2 poslední (Tokyo)
    • O Delphi v češtině
Re:Prehravac animace
« Odpověď #1 kdy: 11-07-2013, 22:13:39 »
Jen tak z praku: dát panel o požadované šířce (třeba 200px), na něj TImage se šířkou celého PNG a nastavit u něho animaci X souřadnice s opakováním.
Mohlo by to fungovat tak, že FMX postupně bude animovat X souřadnici a panel schová to co není vidět. Ale asi je to blbost - bylo by to neefektivní.

Takže přes timer bych kopíroval část bitmapy.
Embarcadero MVP - Czech republic

Offline Amper

  • Příspěvků: 9
  • Karma: 0
Re:Prehravac animace
« Odpověď #2 kdy: 12-07-2013, 08:42:02 »
Aha, tak TBitmapListAnimation by to mela umet - za predpokladu ze ten sheet je udelany jako dlouha lajna. Takze by se dal asi prepsat tak aby to umel ze slozitejsich sheetu kde je napr. vic ruznych animaci najednou.

Offline Amper

  • Příspěvků: 9
  • Karma: 0
Re:Prehravac animace
« Odpověď #3 kdy: 12-07-2013, 09:10:15 »
Tak to umi - jedina limitace je to ze nepodporuje texture atlas takze co animace to jedno png. Coz je vic nez jsem cekal.

Pokud nekdo chce zkusit tak pouzit tendle image http://www.kadrmasconcepts.com/blog/wp-content/uploads/2011/05/robin.png

a nastaveni :
Animationcount 22
AnimationRowCount 5
Duration treba 0.5
Loop a Autoreverse = true