Ahoj,
našel jsem "trapnou" chybu v Delphi XE6 - v unitě WinApi.OpenGL jsou špatně definované některé konstanty.
Konkrétně tam je:
GLU_TESS_WINDING_RULE = 100110;
{$EXTERNALSYM GLU_TESS_WINDING_RULE}
GLU_TESS_BOUNDARY_ONLY = 100111;
{$EXTERNALSYM GLU_TESS_BOUNDARY_ONLY}
GLU_TESS_TOLERANCE = 100112;
{$EXTERNALSYM GLU_TESS_TOLERANCE}
Jenže správné hodnoty jsou:
GLU_TESS_WINDING_RULE = 100140;
{$EXTERNALSYM GLU_TESS_WINDING_RULE}
GLU_TESS_BOUNDARY_ONLY = 100141;
{$EXTERNALSYM GLU_TESS_BOUNDARY_ONLY}
GLU_TESS_TOLERANCE = 100142;
{$EXTERNALSYM GLU_TESS_TOLERANCE}
Docela mi trvalo, než mi došlo, že zrovna v tomhle může být chyba...
Je to v novějších verzích už správně?
Když to opravím v té unitě (mám Delphi XE6 Pro), stačí to, nebo je možné, že špatná hodnota už je někde zakompilovaná a tou změnou v .pas to nespravím?
Díky,
Karel