Ještě jednou dobrý den,
informace o datu expirace předplatného nevidíte proto, že tyto informace se v License manažerovi zobrazují až od verze XE8. Zde došlo k několika změnám:
1) Sériové číslo zůstává v platnosti i pro nové verze
2) Předplatitelé se již nemusí pro získání nové verze přihlašovat na "maintenance portál"
I když se to nemusí zdát, jedná se významné úpravy. Dříve se stávalo, že pokud si předplatitel nevyzvedl novou verzi v době, kdy měl aktivní předplatné, již se k ní nedostal.
Spolu s expirací služby předplatného a technické podpory expirovaly i přístupové údaje k maintenance portálu. Nebylo se tak již možné dostat k sériovému číslu nové verze, byť byla vydána v době, kdy byl předplatitel takzvaně "pod předplatným". Nyní je to ošetřeno a Váš nárok je zachován i po ukončení služby.
Počínaje verzí 10 Seattle, je jednou z priorit zjednodušit jak prvotní instalaci tak následné aktualizace. Instalace je menší, rychlejší a je mnohem snazší (Platform a feature manager, GetIt manager) si kdykoliv přidat nebo odebrat funkce a komponenty. Dnes naleznete informace u dostupných aktualizacích a nových verzí na svém EDN účtu, ale předpokládám, že brzy budou tyto informace poskytovány přímo z prostředí ("Welcome page").