Ještě stojí za zmínku System.TExtended80Rec (pro načítání/ukládání extended v těch 64bitových verzích).
Tak som to študoval a veru neviem. Priveľmi zložité.
Vidím, že FireDAC daný typ používa..
Optimálne by som potreboval typ, ktorý spĺňa toto:
- nahradí klasický Extended (ten 32 bitový, nie ten double, čo je v 64 bit)
- má presnosť 80 bitov, resp. 10 bytov ( alebo viac )
- vie prečítať svoj obsah zo stringu (textu). Resp. dá sa naplniť priamo zo stringu.
- dá sa vzájomne sčítavať
- dá sa násobiť
- dá sa zapísať do databázy
- dá sa prečítať z databázy (v SQLite som pozeral, že napr. TBCD by bolo najlepšie uložiť do BLOBu , aby neprišlo k nejakej konverzii pri premene z textu)
- a operácie SUM, AVG, MAX MIN - na to by som už vedel zrejme spraviť UDF (funkcie)
Riešením by zrejme bolo to
BCD. Ak s tým má niekto skúsenosť, tak dajte vedieť.
BCD vidím napríklad vo
FireDAC.Phys.SQLiteWrapper.pas