Autor Téma: Konštanty - ako s nimi narába kompilátor.  (Přečteno 258 krát)

Offline Stanislav Hruška

  • Padawan
  • ******
  • Příspěvků: 3647
  • Karma: 35
    • Verze Delphi: XE7 professional
Re:Konštanty - ako s nimi narába kompilátor.
« Odpověď #15 kdy: 07-12-2018, 15:02:04 »
Dobre si si tipoval. Len ja som expert to napísať tak, že to každý chápe ináč :)
A TColumnIndex je Integer. Len si už nepamätám, či som sa dostal ku kompilácii. Hm, máš pravdu. Na type TColumnIndex už nezáleží.
Delphi XE7, FireBird
Expert na kladenie nejasne formulovaných otázok.

Offline pf1957

  • Padawan
  • ******
  • Příspěvků: 2331
  • Karma: 125
    • Verze Delphi: D2007, XE3, DX10
Re:Konštanty - ako s nimi narába kompilátor.
« Odpověď #16 kdy: 07-12-2018, 15:57:21 »
P.S. je takovym nepsanym pravidlem uvozovat typy pismenem T (s vyjimkou vyjimek jenz se uvozuji pismenem E).
Ono je to dokonce i psanym pravidlem, ale ja to povazuju za nedostatecnou idiocii, protoze typem je pak skoro vsechno.

Offline pf1957

  • Padawan
  • ******
  • Příspěvků: 2331
  • Karma: 125
    • Verze Delphi: D2007, XE3, DX10
Re:Konštanty - ako s nimi narába kompilátor.
« Odpověď #17 kdy: 07-12-2018, 15:59:14 »
A keď tam mám niečo na preskáčku?
Divny - kdyz se ten enum vztahuje k jednomu VTV - pocet sloupcu je stejny pro vsechny uzly

Offline Stanislav Hruška

  • Padawan
  • ******
  • Příspěvků: 3647
  • Karma: 35
    • Verze Delphi: XE7 professional
Re:Konštanty - ako s nimi narába kompilátor.
« Odpověď #18 kdy: 07-12-2018, 16:18:39 »
V tomto prípade som to už myslel všeobecne. Nie vo vzťahu k VST. Tam nie je čo riešiť.
Delphi XE7, FireBird
Expert na kladenie nejasne formulovaných otázok.

 

S rychlou odpovědí můžete používat BB kódy a emotikony jako v běžném okně pro odpověď, ale daleko rychleji.

Jméno: E-mail:
Ověření:
Kolik je šest plus čtyři (slovem):