Nerozumiem ako môže vyvolanie Table.Edit vyvolať také správanie.
Ale to je jen dusledek chyby, kdy aplikace po sobe zameta a vola Finalization sekci v kazde unit, ktera ji ma a v aplikaci se vyskytuje bez ohledu na to, jestli je tvoje nebo ne.
To je jen indukovana chyba.
IMHO nejjednoduzsi bude dat bkpt do
FinalizeUnits na radek
a kazde do kazdeho volani vtrasovat (F7) tak dlouho, nez narazis na unit, ve ktere to spadne. Casto to nezachytis tak, abys vedel pri cem, takze dalsi bkpt do te unit, ve ktere to spadlo a dalsi pokus dotrasovat se priciny atd. Pri trose stesti se to rozsviti, co mas spatne, az uvidis, po cem to saha.
Rekl bych, ze pricinou bude neporadek v zivotnim cyklu nejakeho objektu a ze sahas po necem, co v te dobe je uz uvolnene a zbyl ti nekde dangling pointer. A FastMM to nechyti, protoze to
FinalizeUnits se vola skoro az na same konci exitu v
Halt nebo tak odnekud.