Autor Téma: Kresleni na TImage (ci jine) z vlakna  (Přečteno 357 krát)

Offline Radek Červinka

  • Administrátoři
  • Padawan
  • *****
  • Příspěvků: 2433
  • Karma: 103
    • Verze Delphi: D5,D2007, DXE, DXE2 + 2 poslední (Tokyo)
    • O Delphi v češtině
Re:Kresleni na TImage (ci jine) z vlakna
« Odpověď #15 kdy: 09-01-2020, 18:58:45 »
Po pravde ja na Androidu pouzivam PaintPox, s tim ze v on paint kreslim data ze seznamu, tj. nevytvarim si offline bitmapu, ale kreslim to cele v OnPaint, takze ted nevim, ale zameril bych se na ten BeginScene.
Embarcadero MVP - Czech republic

Offline raul

  • Hrdina
  • ****
  • Příspěvků: 285
  • Karma: 15
    • Verze Delphi: FPC :D
Re:Kresleni na TImage (ci jine) z vlakna
« Odpověď #16 kdy: 10-01-2020, 08:34:52 »
Predelal jsem to na paintbox, tam pises, ze se begin/end scene vola samo (predtim s timage jsem ho tam i mel) a pri generovani ho tam take mam. Zkusim obrazky vygenerovane drive ukladat, nicmene je mi zahadou, ze se vykresli ten po ukonceni generovaneho vlakna (a odklepnuti toho showmessage (jo, vlakno zkonci az po nem, je samozrejme v synchronize). Zkusim zvazit moznost to prehodit NEJAK do onPaint cele, ale hlava mi to nebere cele.
Lazarus 1.6.3:), FPC, Intel/Arm, Windows/Linux

Offline pf1957

  • Padawan
  • ******
  • Příspěvků: 2645
  • Karma: 133
    • Verze Delphi: D2007, XE3, DX10
Re:Kresleni na TImage (ci jine) z vlakna
« Odpověď #17 kdy: 10-01-2020, 09:09:23 »
Zkusim zvazit moznost to prehodit NEJAK do onPaint cele, ale hlava mi to nebere cele.
Ja to teda nectu, ale pokud si to pamatuju, tak na Windows vzdycky platilo, ze kreslit muzes akorat pri obsluze zpravy WM_PAINT, takze nejake Synchronize te nezachrani. Jestli to plati i pro Opici a mimo Wintel platformu netusim. Spis bych se snazil si o kresleni neco nastudovat, nez to zkouset...

Offline raul

  • Hrdina
  • ****
  • Příspěvků: 285
  • Karma: 15
    • Verze Delphi: FPC :D
Re:Kresleni na TImage (ci jine) z vlakna
« Odpověď #18 kdy: 10-01-2020, 09:15:41 »
Je otazka - kam nemohu kreslit jindy. Na form, nebo i na neviditelnou tBitmap. Rad bych nastudoval, pokud by byl nejaky odkaz - primarne delam negui veci, takze s timhle laboruju - nejak me vubec nenapadlo, ze by mohl byt problem s tim, pripravit si bitmapu a tu prsknout v synchronize (ci v onpaint) na form. To me opravdu nenapadlo, neb u svych veci kdyz uz tak pouzivam gr32 ci vlastni komponenty.

Btw napriklad zde kresli na image i jinde : http://docwiki.embarcadero.com/CodeExamples/Rio/en/FMXTCanvasDrawFunctions_%28Delphi%29 - takze co ? Takze opet navod ktery je trochu zavadejici ?
« Poslední změna: 10-01-2020, 09:17:15 od raul »
Lazarus 1.6.3:), FPC, Intel/Arm, Windows/Linux