Delphi Tokyo a platforma Windows.
Celý kód tak jako ho mám by nebyl moc přehledný, protože technický výkres mám v komplexní struktuře. Princip kreslení:
Kamera na pozici 0, 0, -1000 a kouká na pozici 0, 0, 0
DummyPlan na pozici 0, 0, 0
Viewport3D je na FMX formuláři a má nastavenou kameru, viz. víše. Pod Viewport3D je Kamera a DummyPlan. V DummyPlan.OnRender mám toto kreslení:
procedure TForm1.OnRender(Sender: TObject; Context: TContext3D);
var
i: integer;
begin
if Context.BeginScene then
try
for i := 0 to length(SLines) - 1 do
with SLines[i] do
Context.DrawLine(TPoint3D.Create(BeginX, BeginY, 0), TPoint3D.Create(EndX, EndY, 0), 1, TAlphaColorRec.Yellow);
finally
Context.EndScene;
end;
end;
V OnRender se nic nepočítá, neparsuje atd. Prostě se jen nakreslí čáry. Velmi podobný princip v OpenGL je 50x rychlejší.
Děkuji.