Autor Téma: ZOrder, BringToFront atd  (Přečteno 3507 krát)

Offline raul

  • Hrdina
  • ****
  • Příspěvků: 468
  • Karma: 15
    • Verze Delphi: FPC :D
ZOrder, BringToFront atd
« kdy: 31-05-2021, 12:26:28 »
Zdarec,
mam tu jakousi zapeklitou cosi. Mam par layout, ruzne zanorenych apod (struktura je to velka, nektery se otaceji, meni se meritko apod), ktere slouzi k visualizaci jednoho stroje. V kratkosti se da rict ze :
1) main
 - ...
 -- ...
 --- ...
 ---- 2) rvcamview
 - ..
 -- .. 3) nekolik circle
 -- ..
 --- 4) moje komponenty (postaveno na tshape, de facto zamerne krizky)

4) zobrazuju s bringtofront

 - znaci potomky
 .. znaci, ze jich je tam vice

 az do 3 se vse zobrazuje pekne
 4 se zobrazi, pokud 2 neni natocena do mista, kde je 4, pokud ano, je za 3, kdyz ale prejedu mysi, na chvilku se zobrazi

4) jsou vsechny postaveny na tShape pres TPathData, maji definovany Paint, PointInObject.

Jako vzdy, je to soucasti vetsiho celku, napojeneho na ruzny hw (zobrazovana data, natoceni ramen  a tedy kamerovych view) takze se da blbe postavit maly priklad.

Chci se tedy zeptat zkusenejsich, jak se vlastne resi viditelnost ci neviditelnost komponent v FMX (tolik do toho zase nevidim).
Je tam nejaka zaludnost, co musi byt definovano ? Je mi divne, ze to vzdy problikne, ale pak se vrati zpet dozadu. SendtoBack apod jsem okontorloval, ten tam nemam - de facto neni ani obsluha mouse over ci tak neco.

Diky
Lazarus 1.6.3:), FPC, Intel/Arm, Windows/Linux, (občas Delphi)