Co se jinam nevešlo > Obecné
Taká zvláštna prosba
Stanislav Hruška:
Neverím, že mi tu niekto pomôže. Ale ak sa neopýtam...
Nemám čo robiť a tak sa nudím. Neviem si nič nájsť s čím by som trávil čas.
Pre 1/2 rokom som si kúpil, na všetko čo sa dalo, updaty na 3 roky. Včítane Delphi. Odvtedy som ho nepoužil. Leží ladom. Čo je škoda.
Žiaľ, som amatér a silný laik. Viete veľmi dobre akú mám úroveň. I tak sa pýtam, či by mi s týmto problémom vedel niekto pomôcť. Nemusí to byť zrovna Delphi. Len si neviem predstaviť čo iné by to mohlo byť. Iné programovanie než v D nepoznám. Ani sa to už nenaučím.
Teraz tu dávam len základnú informácia. Mám (nainštalované):
* Delphi
* TMSVCLUIPack
* Virtual string tree
* Fast Reports professional and Fast Cube 2
* IBDAC
* CnPack
* MMX
* Eurekalog
* TMS FixInsight
* Upscene DBWorkbench v.6 - len pre Firebird
* Peganza PAL
* UltraEdit - ten používam len ako jednoduchý texťáka zvyšný PC s I3 s W10. Nedá sa naň nainštalovať W11. Preto som ho odstavil. Asi 5 ročný. Používaný 2 roky. Tie 3 roky leží v skrini. Tam nemám nič aktualizované. V prípade dohody ho viem darovať.
Snáď sa stane zázrak a Boh dá aby motyka vystrelila.
PS: ako vidím, tak od 05.2022 je táto stránka moja ;D
vandrovnik:
--- Citace: Stanislav Hruška 05-06-2024, 21:55:33 ---Nemám čo robiť a tak sa nudím. Neviem si nič nájsť s čím by som trávil čas.
--- Konce citace ---
Za sebe mohu doporučit chov slepic, ovcí, zahradu, turistiku, výrobu věcí ze dřeva :-D
Stanislav Hruška:
Návrhy sú dobré. Ale:
* chov - bývam v meste v bytovke. Na panelovom sídlisku
* záhrada - tej som sa úspešne zbavil asi pred 30 rokmi. Pre mňa to nebola zábava
* turistika - mám zdevastované koleno. Bojím sa, že prídem do lesa a späť sa nebudem schopný vrátiť
* výroba - nemám na to prostriedky a hlavne zručnosť!Niekedy som fotil. Aby som zistil, že to nie je pre mňa.
Slappy:
Ja by som potreboval jednoduchu appku kde si budem zapisovat spotrebu kWh elektrina/plyn voda a bude mi to robit grafy.
Idealne mobil/web.