Poslední příspěvky

Stran: 1 ... 8 9 [10]
91
Obecné / Re:hľadanie metódy
« Poslední příspěvek od Radek Červinka kdy 10-10-2018, 11:58:00 »
Kdyz si pridas udalost OnResize toho formulare a das si tam breakpoint a po zastaveni se podivas na historii volani?
92
Obecné / hľadanie metódy
« Poslední příspěvek od František kdy 10-10-2018, 10:56:03 »
zdedil som project
a potrebujem odstranit takuto funkcionalitu:
okno programu, ked nie je maximalizované, tak po jednom kliknuti na na windows panel (tam kde je aj nazov okna + v pravo ikonky na min/max, restore, close) sa okno maximalizuje, malo by to ist az po dvojkliku, a tym padom okno neviem uchopit a presunut
nikde neviem nasjt kde sa to vykonava
Kód: [Vybrat]
BorderStyle := bsSizeable
FormStyle := fsNormal
93
Obecné / Re:GDI+ kvalita Antialisingu
« Poslední příspěvek od Delfin kdy 09-10-2018, 21:38:24 »
No praxe ukazuje, že nesmaže :) Teda jestli Tě správně chápu. Teď to právě tak mám a kromě kreslené oblasti zůstává původní bitmapa netknutá. Volání konstruktoru vypadá takto: TGPGraphics.Create(Image.Canvas.Handle);

A jo, to se mozna delo pro vsechny ostatni formaty, krome bitmap ::) :) Takze beru zpet a omlouvam se za zmatek. Zkus pouzit GDIP bitmapu, a nahrat obrazek do ni.
94
Obecné / Re:GDI+ kvalita Antialisingu
« Poslední příspěvek od Morrison kdy 09-10-2018, 20:35:47 »
No praxe ukazuje, že nesmaže :) Teda jestli Tě správně chápu. Teď to právě tak mám a kromě kreslené oblasti zůstává původní bitmapa netknutá. Volání konstruktoru vypadá takto: TGPGraphics.Create(Image.Canvas.Handle);
95
Obecné / Re:GDI+ kvalita Antialisingu
« Poslední příspěvek od Delfin kdy 09-10-2018, 19:46:39 »
Tak jsi měl pravdu, Delfine, pokud si to šedivé pozadí vykreslí TGPGraphics samo, tak antialias funguje relativně obstojně. Předpokládal jsem, že to bude natolik inteligentní, že když tomu v konstruktoru předhodím canvas, na kterém už něco je, že bude pracovat s tím. No spletl jsem se.

Nejsem si jisty zda Ti zasah do platna TImage nesmaze tu bitmapu. Mam za to ze se takto TImage choval (mozna se divas na komponentu pod nim). Nicmene ani tak bys nejspis neziskal ocekavane chovani. Tusim ze leda s GDIP bitmapou.
96
Obecné / Re:GDI+ kvalita Antialisingu
« Poslední příspěvek od Morrison kdy 09-10-2018, 15:42:08 »
Tak jsi měl pravdu, Delfine, pokud si to šedivé pozadí vykreslí TGPGraphics samo, tak antialias funguje relativně obstojně. Předpokládal jsem, že to bude natolik inteligentní, že když tomu v konstruktoru předhodím canvas, na kterém už něco je, že bude pracovat s tím. No spletl jsem se.
97
Obecné / Re:GDI+ kvalita Antialisingu
« Poslední příspěvek od Morrison kdy 09-10-2018, 15:20:38 »
Přesně tak, vadí mi ta vnější kružnice. Kreslím na canvas komponenty TImage, v níž je na začátku loadnutá bitmapa s podkladem (to šedivé). Takže se kreslí vlastně přímo na canvas té podkladní bitmapy, čili předpokládám, že engine bude vědět, vůči čemu antialisovat.
AggPas vypadá výborně, kdysi už jsem na něj taky koukal. Ale je to už taky přiměřeně složitější.
98
Obecné / Re:Dokázali byste rozjet tuto fnc na stahování dat?
« Poslední příspěvek od Stanislav Hruška kdy 09-10-2018, 14:54:50 »
Vraj by ten update mal byť zrušený. Ale či je tomu tak naozaj to neviem.
100
Obecné / Re:GDI+ kvalita Antialisingu
« Poslední příspěvek od Delfin kdy 09-10-2018, 11:27:17 »
Snad jeste SmoothingMode na anti-alias 8x8. Ale mozna i bez nej. Vypnil jsi tou sedou barvou pozadi, nebo kreslis na prazdne platno a ta seda barva je z formulare ci komponenty na niz je napr. paint box. Bez vyplne pozadi GDIP engine nemuze vedet s cim chces vysledny anti-aliasing spocitat... Hadam ze Ti z obrazku vadi vnejsek te kruznice.

Pokud i zbytek, zkus popsat co konkretne nebo rovnou zkus AggPas (ne AggPasMod). Ten by mel snad chodit na Delphi 5. Vystup ma uzasny.
Stran: 1 ... 8 9 [10]