Forum Delphi.cz

Delphi => Firemonkey => Téma založeno: Amper 11-07-2013, 21:21:48

Název: Prehravac animace
Přispěvatel: Amper 11-07-2013, 21:21:48
Je ve FMX nebo nevi nekdo o 3rd party komponente ktera by fungovala jako TImage prehravajici animaci ? Idealne ve forme png s animation sheetem (tj. jeden image s frames vedle sebe)
Název: Re:Prehravac animace
Přispěvatel: Radek Červinka 11-07-2013, 22:13:39
Jen tak z praku: dát panel o požadované šířce (třeba 200px), na něj TImage se šířkou celého PNG a nastavit u něho animaci X souřadnice s opakováním.
Mohlo by to fungovat tak, že FMX postupně bude animovat X souřadnici a panel schová to co není vidět. Ale asi je to blbost - bylo by to neefektivní.

Takže přes timer bych kopíroval část bitmapy.
Název: Re:Prehravac animace
Přispěvatel: Amper 12-07-2013, 08:42:02
Aha, tak TBitmapListAnimation by to mela umet - za predpokladu ze ten sheet je udelany jako dlouha lajna. Takze by se dal asi prepsat tak aby to umel ze slozitejsich sheetu kde je napr. vic ruznych animaci najednou.
Název: Re:Prehravac animace
Přispěvatel: Amper 12-07-2013, 09:10:15
Tak to umi - jedina limitace je to ze nepodporuje texture atlas takze co animace to jedno png. Coz je vic nez jsem cekal.

Pokud nekdo chce zkusit tak pouzit tendle image http://www.kadrmasconcepts.com/blog/wp-content/uploads/2011/05/robin.png

a nastaveni :
Animationcount 22
AnimationRowCount 5
Duration treba 0.5
Loop a Autoreverse = true